Spaarsysteem

    Met één pasje sparen bij alle winkels van Nederland*, dat is Doddledays. Een uniek loyaliteitsprogramma waar bedrijven en consumenten elkaar op een laagdrempelige manier kunnen vinden.

    Bedrijven geven een eigen pasje uit waarmee consumenten punten en digitale zegels kunnen sparen. De punten zijn inwisselbaar voor contant geld en de zegels leveren extra punten, leuke cadeaus of korting bij een volgende aankoop of bezoek op.

    Voor wie?

    Of je nu net gestart bent met je bedrijf of al een aantal jaren bezig bent, iedereen kan meedoen met Doddledays. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Helemaal als je weet wat je er allemaal bij krijgt.

    Waarom?

    Nederlanders houden nu eenmaal van sparen. Doddledays zorgt voor een extra reden om juist bij jouw winkel te gaan kopen of juist jouw restaurant te kiezen om te gaan eten.

    * Onze acquisitie richt zich niet op grotere, vaak landelijke winkelketens, maar op zelfstandige ondernemers of kleinere franchise ketens in verschillende branches. Vanwege de leesbaarheid gebruiken we het woord 'winkels' maar ook dienstverlenende bedrijven zoals kappers en horeca gelegenheden zoals restaurants of cafetaria's doen mee met Doddledays.

    Deelnemers

    Statistieken

    Deelnemende bedrijven
    42
    Deelnemende plaatsen 10
    Pasjes in omloop
    6.938
    Uitgegeven punten
    139.522
    Uitgegeven zegels
    13.847
    Spaarkaarten ingeleverd
    426

    Uitgangspunten

    We zijn in 2012 vanaf nul begonnen met onderstaande uitgangspunten:

    Ondernemers

    • Samen ervoor zorgen dat de consument in de binnenstad gaat kopen ipv op internet
    • Consumenten stimuleren ook naar de 'kleinere' winkels te gaan ipv naar de landelijke retailers
    • Ondernemers helpen met hun positionering zodat het voor de consument duidelijker is wat men daar kan kopen
    • Ondernemers beter maken,  rendement verbeteren dmv statistieken en een nieuwe vorm van marketing bieden
    • Marketing eenvoudiger maken en vooral meerdere kanalen inzetten
    • Horeca en detailhandel laten samenwerken

    Consumenten

    • Met één spaarpas sparen bij verschillende bedrijven
    • Beloond worden voor loyaliteit
    • Sparen voor geld en leuke cadeau's

    Maatschappelijk

    • De binnensteden levendig houden
    • Leegstand voorkomen
    • Samenwerking stimuleren

    Inmiddels is het 2018 en doen er 42 bedrijven uit 10 verschillende plaatsen mee, hebben consumenten 136.752 punten gespaard en hebben 403 mensen een cadeautje ontvangen als dank voor hun loyaliteit. Op marketing gebied hebben alle bedrijven gezamenlijk 5.439 uur reclame gemaakt in elkaars winkels, zijn er 6.899 pasjes met reclame van de bedrijven in omloop en hebben alle landingspagina's 4.872 kliks op internet opgeleverd. En we zijn eigenlijk nog maar net begonnen.

    Voordelen consumenten

    • Eén pas voor meerdere winkels
    • Sparen voor geld
    • Hier en daar leuke cadeau's als dank voor loyaliteit

    Voordelen bedrijven

    • Nieuwe klanten
    • Loyale klanten
    • Persaandacht
    • Landingspagina
    • Zoekmachine optimalisatie
    • TV reclame bij collega ondernemers
    • Aandacht via Social Media
    • Klantenherkomst
    • Spaarsysteem
    • Reclamebanner op nieuwswebsite
    • Samenwerking met collega ondernemers

    deel deze pagina op:

    Contact

    Doddledays BV
    Prins Mauritshof 30
    8332 GB Steenwijk

    www.doddledays.com
    contact@doddledays.com
    0521-700252

    Doddledays Deelnemer

    © 2018 Doddledays BV

    Doddledays Spaarsysteem

    Heeft u een pasje gekregen bij een lokale ondernemer en wilt u uw puntensaldo bekijken? Kijk dan op www.doddledays.com. Dat is de website voor u als consument. De website waarop u nu terecht gekomen bent is voor ondernemers.

    doddledays com

    Deze site gebruikt cookies voor een goede werking.
    Klik hier voor meer informatie Oké, bedankt!